zaterdag 14 juli 2012

Beauty: Zarqa Hydra Face Cream



Deze maand zet ik mijn gezichtscrème in het zonnetje!

En dan heb ik het specifiek over mijn geliefde
Zarqa Hydra Face Cream!

Dit schatje heeft echt mijn huid verbeterd, nadat ik te lang de verkeerde crème had gebruikt, wat bijna resulteerde in een eczeem drama op mijn gezicht..zucht.





Mijn ervaring:
Ik was er in het begin sceptisch over aangezien de meeste dure producten niet altijd doen wat ze zeggen, maar thank god for Zarqa! binnen een week zag ik al verbetering en na een maand droeg ik zelfs, geen make-up meer omdat ik zo'n lekker glad huidje had.

Het hydrateerde mijn huid goed!
Het liet geen vettigheid achter!
Het is een lichte en frisse substantie!
Het is elke cent waard! adviesprijs €15.25

Productbeschrijving:
De Hydra Face Cream is een optimale 24-uurs verzorging voor de gevoelige, vochtarme huid. Door de uitgebalanceerde samenstelling van vochtregulerende en verzorgende ingrediënten vult de crème direct alle tekorten aan. Tevens beschermt het de huid tegen de negatieve invloeden van buitenaf, zoals bijvoorbeeld UV-stralen.

De mineralen uit de Dode Zee en het natuurlijke Hyaluronzuur werken vochtregulerend en voedend. Het anti-irritant complex, Sheabutter, Vitamine E en de UV filter zorgen voor een zachte verzorging van de huid. [1]

Al met al een echte aanrader dus!

- Liss

2 opmerkingen: