zaterdag 4 augustus 2012

Recept: Strawberry cococktail


Ik had vandaag zin in een cocktail.. lekker lui op de bank, tv kijken, wat snacks erbij yumm!


Ik had nog ongeveer 300 gram aardbeien in de koelkast liggen die toch echt op moesten.

Dus wat deed ik? Ik gooide vrijwel alles in de sapcentrifuge, goot het in een lange glas, deed er wat Coconut rum bij en een drupje mint likeur & crushed ijs. BAM! een heerlijke frisse cocktail alĂ  Lissy.
Hij is wel een beetje gevaarlijk, want je proeft geen alcohol.


Put some love into it



- Liss

2 opmerkingen:

  1. Hij ziet er super uit :) Dus als je gauw dronken wilt worden moet je er een gewoon drie kwart rum er door gooien omdat je het toch niet proeft? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zulk advies durf ik niet te geven haha. Probeer het maar en laat het weten :P

      Verwijderen