donderdag 1 oktober 2015

OOTD: Autumn sun

Deze maand staat voor mij in het teken van verandering, 
verandering van het seizoen, mijn garderobe en ook mijn blog.
Dit wil ik met jullie delen in de vorm van foto's... 
In de maand oktober zal ik elke week een 'Outfit Of The Day' blogpost plaatsten,
uiteraard met beschrijving van de kleding die ik op de foto draag 


This month is all about change for me, change of season, my wardrobe and my blog. 
This I want to share with you in the form of pictures ... 
In the month of October I will weekly post a 'Outfit Of The Day'
Of course with descriptions of the clothes that I wear in the picture











Vandaag heb ik gekozen voor een "all black" outfit met een stoere touch
Ik draag hier een kokerrok gecombineerd met een croptop. 
Omdat het wat frisser is, heb ik besloten om er een 80 denier panty onder te dragen tegen de kou...


Today I chose an "all black" outfit with a edgy touch.
I'm wearing a pencilskirt combined with a croptop.
Because it is a bit cooler outside, I decided to wear 80 denier tights against the cold... 






 ...Top to bottom

Black Quilted Biker Jacket - Dorothy Perkins
Wendy Polka Dot High Neck Crop Top - Boohoo.com 
Black pencil skirt -Primark
ASOS PHOENIX Zip Front Shoe - ASOS





Geen opmerkingen:

Een reactie posten