donderdag 29 oktober 2015

OOTD: Lace Is For Women



Deze maand stond voor mij in het teken van verandering, 
verandering van het seizoen, mijn garderobe en ook mijn blog.
Dit heb ik met jullie gedeeld in de vorm van foto's.
In de gehele maand oktober heb ik een wekelijks een 'Outfit of the day' gepost.
Dit is de allerlaatste die ik post, ik vond het een leuke uitdaging voor mijzelf en heb er daarom zeker van genoten!
Laat in de comments of op mijn facebookpagina een berichtje achter waarin je verteld welke outfit jij het leukste vond.


This month was all about change for me, 
change of season, my wardrobe and my blog. 
This I shared with you in the form of pictures. 
In the month of October I've weekly post a 'Outfit Of The Day'
This is the last one I'm posting, I like challenging myself and that's why I've really enjoyed it.
Leave me a comment below or on my facebook page which outfit you liked best!






Hoewel ik veel schoenen heb waarvan vooral hakken, draag ik ze bijna nooit. Ik koop meestal hakken omdat ik maar 157cm ben en de lengte wel kan gebruiken om er vrouwelijker uit te zien op de een of andere manier. Maar het dragen van hakken HO MAAR! Ik draag veel liever sneakers of boots omdat het veel comfortabeler zit, maar zodra ik dat doe en mij daarbij casual kleed lijk ik wel 10 jaar jonger en in mijn geval is dat nog niet nodig,
'26 going on 16 nou liever niet'


Although I have allot of shoes whose are heels mostly, I almost never wear them.
I usually buy heels because I'm only '5,2' so I could use some extra length to look more feminine in one way or another. But wearing them heels FORGET IT!
I rather wear sneakers or boots because it is much more comfortable, but when I do and combine with casual clothes I look 10 years younger, in my case that is not ideal at all!
'26 going on 16? Well I rather not'




Ik heb het nooit aan iemand verteld behalve mijn vriend, maar ik krijg vaak rare blikken als ik met mijn kind loop, ik hoor ze al bijna zeggen; weer een tienermoeder! Ik heb dan liever dat ze het hardop zeggen zodat ik ze op hun plek kan zetten zo van: 'Dat ik geen kortpittig kapsel en een vale vermoeide rotkop als jij hebt zegt niets over mijn leeftijd en capabelheid als moeder' BYE! Aangezien dat al door mijn hoofd heen gaat terwijl ik naar hun blik kijk, komt er automatisch een glimlach op mijn gezicht omdat ik mijzelf oooh zo grappig vind. Ik kan er gewoon niet meer boos om worden, ik weet namelijk wel beter.

Ik ben een volwassen vrouw...


I never told anyone except my boyfriend, but I often get strange looks when go outside with my child, I can almost hear them say; another teenmom! I would rather have them say it out loud so that I can put them on the spot: "Not having a short bold haircut and a pale saggy shitface like you doesn't say anything about my age nor capability as a mother" BYE! Since that is already going through my mind when I see their judging look, I automatically get a smile on my face because I find myself oooh so funny. I just cannot get angry anymore, because I know better.

I'm a grown woman...





...Burgundy Blazer - Primark
Lace cold shoulder top - Dorothy Perkins
Lace high waisted short - Primark
Black peeptoe pumps - Newlook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten