donderdag 22 oktober 2015

OOTD: Simpel maar Chique

Deze maand staat voor mij in het teken van verandering, 
verandering van het seizoen, mijn garderobe en ook mijn blog.
Dit wil ik met jullie delen in de vorm van foto's.
In de maand oktober zal ik elke week een 'Outfit Of The Day' blogpost plaatsten,


This month is all about change for me, change of season, my wardrobe and my blog. 
This I want to share with you in the form of pictures. 
In the month of October I will weekly post a 'Outfit Of The Day'




Deze week ben ik op een bungalowpark in Nederland. Op vakanties wil ik mijn outfits simpel houden, maar ik moest mijzelf ook uitdagen door hakken mee te nemen. Aangezien het weer in Nederland onvoorspelbaar is heb ik besloten om een outfit te kiezen waar ook simpele sneakers of boots onder gedragen kunnen worden...

This week I 'm staying at a bungalowpark in the Netherlands. On vacations I want to keep my outfits simple, but I had to challenge myself by taking heels. Since the weather in the Netherlands is unpredictable, I decided to pick an outfit where simple sneakers or boots can be worn under...



... Top to bottom
Blazer - Unknown shop
Basic vest - TopShop
High waist legging - H&M
Pumps - Nelly.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten