vrijdag 20 november 2015

Selftorial #3: Ombre Lips


Hellooo iedereen! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog
In de maand november zal ik 4 keer een make-up 'Selftorial' plaatsen, dit houdt in dat ik door middel van selfies uitleg hoe ik een make-up product heb aangebracht of welke producten ik heb gebruikt om een look te creëren, alle foto's zullen gemaakt worden met mijn telefoon en vooral de selfie camerastand.


Het gaat snel! We zijn alweer bij selftorial nummer 3 aangekomen dit keer over ombre lips, je ziet het vaak voorbij komen op instagram en pinterest dus ik wilde het zelf ook maar een keer uitproberen. Ik heb niet de volste lippen, maar toch was het haalbaar. Ik laat jullie zien welke kleuren ik heb gebruikt en welke techniek.




Ik laat weer stap voor stap zien hoe ik te werk ga, net als bij mijn wenkbrauw tutorial.
Ik ga niet vaak de deur uit met een lipstick maar toch geeft het je die extra "touch", in de wintermaanden geeft het net wat extra vrolijkheid tijdens de donkere dagen wanneer je een opvallende kleur gebruikt.


Ik heb veel lipsticks, maar dan ook VEEL, ik gebruik ze alleen veelte weinig. Uit gemakzucht pak ik liever een lipbalsem, want zodra ik een lipstick wil gebruiken wil ik het ook goed doen, ik zorg ervoor dat ik mijn lippen eerst hydrateer met een lipbalsem, ik gebruik een lippotlood in de kleur van de lipstick voor een strakke omlijning van mijn lippen en daarna smeer ik pas de lipstick op mijn lippen, teveel gedoe soms. zo nu en dan kom ik op Pinterest echt mooie creaties met lipstick tegen, waardoor ik geïnspireerd werd om er zelf 1 uit te proberen en met jullie te delen en natuurlijk heb ik het nog gemakkelijker gemaakt zodat zelfs een beginner dit kan doen.


Producten die ik heb gebruikt:
Max Factor zwart oogpotlood
Topshop lipstick 'twin'
NYX lipstick 'tea'
NYX lipstick 'tearose'



Tip: Gebruik een transparante lipgloss op het lichtste gedeelte van je lippen zodat je lippen voller lijken.


Volgende week de allerlaatste #selftorial, hopelijk vonden jullie het tot nu toe leuk ;-).



Thank you for stopping by, come again! - Liss



Geen opmerkingen:

Een reactie posten